HEYY

Kategori:

Okey, jag börjar med att säga att nu har jag verkligen inte haft tid att skriva. Jag har haft fotboll och jag har varit med mina vänner osv. Nu på onsdagen, igår, började Stadi Cup och därför hinner jag inte sitta vid datorn hela dagen. Annars har det inte hänt så mycket under veckan.
Men ja, jag håller på med en One Direction fanfiction på engelska. En liten challenge till mig, men jag vill inte göra en 1D fanfic på tex svenska för det skulle kännas så orealistiskt. Jag vet att jag troligen har några fel i den jag nu håller på med på engelska, men ändå. Ni får tycka vad ni tycker men detta är vad jag tycker. ;) Ifall jag gör en "framsida" eller så till den, så lovar jag att jag kommer visa den här, okej puss på er. :) <3
 
Åh, justja! THIS IS US KOMMER UT DEN 30.8 OCH TRAILERN HAR KOMMIT UT OCH APVFCJSVIKGNSPFGJ. VILL NÅN KOMMA OCH KOLLA PÅ DEN MED MIG TILL PREMIÄREN? :DDD
 
 
 

Alla kommentarerna


Kommentera?