FRÅGORHEY

Kategori:

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen.
Vem önskar du var med nu? Har ingen aning, haha.
Vem fick du senast sms av? Linda. c:
Vem ska du träffa idag? Ingen, tror jag.
Vem ringde du senast? Minns inte, haha.
Vem saknar du? Många.
VAD
Vad åt du senast? Påskägg tror jag. cx
Vad har du på dig just nu? Jeans, ett linne och en tröja.
Vad gör du just nu? Sitter och skriver detta, haha.
Vad har du på fötterna? Strumpor. cx
Vad för sjukdom hade du senast? Feber, för några veckor sedan.
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? "Mm samma går det på tisdag?" HAHAH xd
Vad brukar du göra när du får tråkigt? Försöka hitta på nåt att göra, haha.
Vad gjorde du vid den här tiden för två år sedan? Hahah, åh. Har ingen aning. Lekte säkert med barbies eller nåt. cx
VAR
Vart går din drömresa? London.
Var är din mobil?  Framför mig.
Var har du köpt tröjan du har på dig?  Lindex tror jag.
Var handlar du mest? Ehm ... vet faktiskt inte. Kanske ginatricot eller H&M eller nåt liknande.
Var är din mamma just nu? Inte vet jag, haha. xd
HAR
Har du några piercingar? Vart? Nej.
Har du något stort ärr? - Nej, bara några små.
Har du varit kär på riktigt? Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon?  Ja, till mina vänner, familj osv. cx
Har du allt du önskar dig? Inte egentligen, haha.
HUR
Hur är du i skolan? Ibland är jag helt hyper och ibland är jag jättetråkig och trött.
Hur ser du ut?  Inte kan jag beskriva mig själv, haha. cx Men typ ljusbrunt/mörkblondt hår osv.
Hur svarar du i telefonen? "Hej" eller "Moi" eller nåt liknande.
Hur var du som person för två år sedan? Inte vet jag, lite mysko tror jag. cx
Hur var du som person för ett år sedan?  Deppig, hahaha. 
ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? Ja, ganska.
Är du singel? Ja.
Är du kort? Inte vet jag, ganska, väl? 164 cm.
Är du åksjuk? Jo, ibland om jag åker långa resor i bilen. I bussen blir jag inte åksjuk.
Är du helsvensk? Nej, är typ lite svenskt men vet inte hur många procent. xd
Är du allergisk mot något? Nope.
Är du bra i skolan? Ganska, jo.
SKULLE
Skulle du vilja vara känd? Beror på.
Skulle du vilja tatuera dig? Ja.
Skulle du kunna pierca dig någonstans?  Inte för tillfället.
Skulle du kunna adoptera?  Ja, jag tror det.
Skulle du kunna donera bort ett organ? Wut? Inte vet jag. Förstår inte ens hela frågan. xd
Skulle du vilja har ett förhållande nu? Jo, kanske med en person.
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? Haha, wut? Nej.
 

Alla kommentarerna


Kommentera?